2017. július 24., hétfő

Bejelentés

Sziasztok drágáim!


Az a nagy helyzet, hogy (végre) lett munkám, holnap indulok, és ennek nagyon örülök, viszont számítsatok rá, hogy ismét hónapos különbségek lesznek a részek között, amiért nincsen laptopom, és az otthonomtól 200 kilométerre leszek. Amíg nem tudok szerezni gépet, vagy beosonni egyhez, addig sajnos nem tudok mit tenni. Igyekeztem összehozni nektek még egy új részt, de sajnos nem jött össze, sokszor fáradt voltam ebben az állandó hajszában a munkaüldözés során. 

De ne aggódjatok! Ami tőlem telhető lesz, megteszem, biztosan fáradt is leszek a munkahelyem miatt, de a blog akkor sem marad befejezetlenül, ezt garantálom nektek. Addig is, ha lehet felétek egy kérésem: össze tudjuk hozni a 100 feliratkozót? Nagyon régen álmodozom arról, hogy meglegyen ez, és sokszor jártam már közel, de még egyszer sem jött össze. Persze, senkit nem kötelezek, ha nem gyűlik össze, hát ez van, majd talán egyszer. :)

Hamarosan találkozunk, addig is jó nyarat mindenkinek! ♥


5 megjegyzés:

  1. Nagyon regota kovetem a blogod, a legosszeszedettebb amit valaha is olvastam. Nagyon magavalragado az egesz es egyszeruen nem tudom felfohni milyen kitarto vagy hogy 4 eve megy mar a blog es bar volt egyszer egy kis kimaradas en nagyon orulok hogy folytattad. Sajnos feliratkozni nem tudok fiok hianyaban de nagyon szurkolok hogy meglegyen, megerdemled☺️

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a munkához. Azért próbálj meg sietni mert nagyon ügyes vagy. Nagyon várom a következő részt. 😊🙂

    VálaszTörlés
  3. Teljes mértékben megértem! Annyira imádom ezt a sztorit, hogy képes lennék éveket várni rá (de bizom benned, hogy nem kell��)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon imádom <3 már nagyon várom az új részeket!Mindennap nézegetem hátha fent van egy új rész :))

    VálaszTörlés
  5. Szia! Eddig egyszer-kétszer írtam kommentet,de most úgy éreztem,hogy muszáj lesz ismét. Szeretnék köszönetet mondani ezért a blogért neked,a legfantasztikusabb történet,amit eddig olvastam. Elképesztő a szókincsed,jómagam is író vagyok,de ennyire összeszedetten,eseménydúsan sose írtam le egy részt sem. Annyira de annyira szeretnélek megismerni személyesen is,egyszerűen érdekelsz; egy példakép vagy az íróknak itt,igazi bálvany. Soha senkit nem csodáltam így,mint téged. Annyira imádom,hogy ha egyszer megjön az ihleted,az egyhamar nem megy el. Nagyon komolyan mondom,hogy ha kijönne egy könyved,én lennék az első ember,aki megvenné és 2 nap alatt kiolvasná.
    Ugyan csak 1 éve olvasom ezt a történetet,de már "since day one" rajongó vagyok. Ahány dafniction-t olvastam a kölyökről,egyik sem volt ilyen csodálatosan leírva,mint ez.
    Tudod mit? Magasról leszarom mikor hozod a részeket,csak hozzad,mert megéri várni!
    Nem találok már szinte szavakat arra,hogy mennyire felnézek rád(bárki is vagy),de S👏Z👏E👏R👏E👏T👏L👏E👏K.
    Egyébként,rohadtul boldog vagyok,hogy lett munkád,csak így tovább! Szurkolok ,hogy minden sikerüljön és bárcsak ezt a történetet elolvasná fordítással Justin (😂😃) ,mert biztos vagyok benne,hogy élvezné.
    Sajnálom ha elvettem az idődet,ezzel a borzalmasan nagy szöveggel,de mégegyszer :
    Köszönöm,hogy vagy és írod ezt a történetet.
    Te 1000 meg 1000 követőt érdemelsz.
    Kimondhatatlanul várom az új részt🤗 (bocsánat az esetleges szóismétlésért,hibákért)
    #BeliebersAreStayTogether

    VálaszTörlés